خواص وازلین برای پوست صورت- درمان جوش و 7 نکته بسیار مهم
نوشته شده توسط : اسحاق حیدری

اینکه آیا وازلین واقعا برای صورت مفید می باشد همیشه مورد بحث بوده است. همه ی ما می دانیم که وازلین برندی برای مراقبت از پوست است که محصولات متنوعی را به فروش می رساند، اما به خاطر تولید مرطوب کننده ژله ای که عموما با نام وازلین شناخته شده بسیار مشهور است. در این مطلب با کمک جدیدترین تحقیقات پزشکی، شما را با خواص وازلین برای پوست صورت، درمان جوش و همه نکات مهم دیگر آشنا می کنیم. به طور کلی باید گفت استفاده از وازلین برای پوست صورت مضرات بیشتری نسبت به مزایا دارد ولی اگر بودجه کمی دارید می توانید از آن استفاده کنید.

وازلین تاثیر بسیار زیادی در صنعت زیبایی داشته که در واقع بسیاری از مردم این نوع محصول را معجزه زیبایی همه جانبه می دانند؛ اما عملکرد واقعی وازلین چیست؟ در این مقاله با کارکرد کلی وازلین روی پوست همچنین از لوسیون های این مارک تا مرطوب کننده ژله ای همیشه محبوب آن یعنی وازلین آشنا خواهیم شد. آیا واقعا به پوست شما کمک می کند که نرم تر و شفاف تر شود یا منافذ آن را مسدود می کند؟

استفاده زیاد از وازلین برای پوست

برخی معتقدند که استفاده طولانی مدت از وازلین می تواند مشکل زا باشد. پروفسور رابینسون بیان می کند: “در حالیکه وازلین یک چند منظوره بی نظیر است و باید در کیف آرایشی شما باشد اما مانند مانعی است که از ورود آب، هوا و دیگر مواد روی پوست جلوگیری می کند. در هرکجا عوامل مسدود کننده روی پوست قرار بگیرند باعث بسته شدن منافذ پوست و پروسه طبیعی هوارسانی به آن می شود.

ادامه مطلب لینک زیر:

خواص وازلین برای پوست صورت- درمان جوش و 7 نکته بسیار مهم





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: